تبلیغات
اینترنت پرسرعت آسیاتک - دنیانت + ADSL 2 در اهواز - پشتیبانی
 
اینترنت پرسرعت آسیاتک - دنیانت + ADSL 2 در اهواز
ارتباط پر سرعت بدون قطعی و بصورت دائم و بدون اشغال نمودن خط تلفن و رتباط پر سرعت برای مصارف ویدئو، صوت و ویدئو كنفرانس
درباره وبلاگ


شرکت دنیانت با توجه به نیاز مشتریان و تقاضا برای اینترنت در مناطق مشخص شده در سراسر
شهر اهواز آماده ارائه خدمات اینترنت پر سرعت می باشد

مدیر وبلاگ : شرکت فرا گستر
نویسندگان
پنجشنبه 5 آذر 1388 :: نویسنده : شرکت فرا گستر

پشتیبانی

شماره تماس واحد  پشتیبانی آسیاتک : 3363565

نحوه پشتیبانی ADSL
توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت دنیانت در دستور كار مدیران و كاركنان شرکت دنیانت قرار گرفته است. به همین خاطر است كه عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح شرکت وجود دارد كه توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.
شرکت دنیانت برای ارایه‌ی خدمات ADSL از بهترین و زبده‌ترین كارشناسان و متخصصان منطقه و کشور یاری گرفته است تا بتواند این سرویس را با بهترین كیفیت ممكن به مشتریان خود ارایه كند و خدمات پشتیبانی موثر و كارآمدی را نیز به صورت دایمی و 24 ساعته در كلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارایه كند. هم‌اكنون، تیمی پشتیبانی فنی ADSL به صورت دایمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشكلات كاربران است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت‌های شبانه‌روز و در تمام روزهای سال از طریق شماره تلفن 3731334 و 3731335 با بخش پشتیبانی فنی ADSL دنیانت تماس بگیرند و نیازها و مشكلات خود را با تیم فنی دنیانت مطرح سازند. بی‌گمان، مشكلات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان بی‌درنگ پی‌گیری و در زودترین هنگام ممكن برطرف خواهد شد.
گفتنی‌ست، كیفیت بالای خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) دنیانت و پشتیبانی موثر از خدمات ارایه شده موجب گشته است كه این سرویس با اقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود و روزانه بر شمار استفاده‌كنندگان از این سرویس دنیانت افزوده شود.

 

راهنمای اولیه عیب یابی ADSL

 

خط تلفن بوق آزاد ندارد؟
مودم را از مدار خارج کنید . خط تلفن را چک کنید در صورتی که بوق آزاد شنیده نشد با ۱۷ تماس بگیرید و خرابی تلفن را ثبت كنید

چراغ لینک مودم چشمک زن است؟
این مشکل به دلیل برقرار نشدن ارتباط فیزیکی ایجاد می‌شود، ابتدا بررسی كنید خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابل‌ها، سوکت‌ها و قطعات فیزیکی را بررسیی كنید. خط تلفن به صورت مستقیم باید وارد پورت مودم شود.
برای برطرف كردن مشکل، گوشی تلفن، دستگاه نمابر، را جدا كنید و از خروجی مودم ، پورت را به گوشی تلفن وصل کنید. در صورتی که لینک باز هم ثابت نشد به خروجی مودم یک گوشی وصل کنید و از این طریق با پشتیبانی تماس بگیرید.

علامت ضربدر قرمز رنگ بر روی کانکشن مشاهده می شود
کابل شبکه شما به صورت فیزیکی قطع شده است، کارت شبکه، کابل متصل به مودم وسوکت پشت مودم را بررسی كنید

چراغ مودم شما هنگامی که با تلفن صحبت می‌کنید، ثابت است ولی به محض قطع شدن تماس لینک شما چشمک زن می‌شود؟
ممكن است كه پریز تلفن شما مجهز به نویزگیر باشد؛ بنابراین ابتدا از وجود برق‌گیر (نویزگیر) بر روی پریزها اطمینان حاصل كنید و در صورت وجود آن را خارج كنید. (اطمینان حاصل نمایید که دو شاخه ضد برق در مدار تلفن وجود ندارد)

چراغ مودم در هنگام مکالمه با تلفن چشمک زن می شود؟
در این حالت حتما دقت داشته باشید به ازای هر گوشی تلفن یک میکروفیلتر و یا اسپلیتر سالم حد فاصل پریز و گوشی تلفن نصب باشد

تمام چراغ های های مودم شما جز پاور خاموش است؟
تمام کابل‌هایی را که به مودم متصل شده است از مودم خارج و آداپتور برق را قطع كنید. ۵ دقیقه مودم را خاموش نگه دارید. آداپتور مودم را دوباره وصل کنید
نکته مهم :در زمان نوسان برق، حتماً مودم را خاموش کنید.

نمی توانم ADSL Connection خود را پیدا کنم؟
از طریق آدرس روبرو start/control panel /network connection، می توانید ADSL connection را پیدا نمایید.
اگر در Network Connection هیچ Connection وجود نداشت، وشما مودم را با پورت USB، نصب نموده بودید، مجددا درایور USB، را نصب نمایید.

تمام تنظیمات مودم صحیح است ولی اینترنت من قطع و وصل می شود؟
یکی از رایج ترین موارد و دلایل قطعی اینترنت (ADSL) وجود امواج الکترونیکی و الکترومغناطیسی میباشد، این گونه مشکلات میتوانند به صورتهای ذیل باشند:
گوشی های تلفن بی سیم و دستگاه های ارتباطی یکی از وسایلی هستند که این گونه مشکلات را ایجائد می کنند. گوشی های تلفن بی سیم بدلیل کارکردن در رنج فرکانسی 2.4GHZ باعث ایجاد تداخل با دستگاه های ADSL یا دستگاه های شبکه بی سیم می شوند





نوع مطلب : بخش پشتیبان ADSL، 
برچسب ها : پشتیبانی،
لینک های مرتبط :
پنجشنبه 23 شهریور 1396 07:17 ب.ظ
Hey there, You have done a great job. I'll definitely digg it and personally recommend to my friends.
I'm confident they'll be benefited from this web site.
شنبه 14 مرداد 1396 08:49 ق.ظ
you are truly a excellent webmaster. The web site loading pace is incredible.
It sort of feels that you are doing any distinctive trick.

Furthermore, The contents are masterpiece. you've performed a fantastic job in this topic!
دوشنبه 20 خرداد 1392 06:08 ب.ظ
سلام من دو شنبه از شرکت شما اشتراک گرفتم از دیروز تا الان اینترنت من قعطه زنگ میزنم پشیتبان گفت چک میکنم ولی هنوز وصل نشده الان هم که زنگ میزنم جواب نمیدم
شرکت فرا گسترسلام
باشماره 2222800 تماس بگیرید
جمعه 13 مرداد 1391 05:26 ق.ظ
وقتی با تلفن پشتیبانی تماس میگیرم ، میگه که این تلفن مسدود می باشد .
میخواسنم بپرسم شماره های پشتیبانی تغییر کرده ؟
شرکت فرا گسترباسلام
مشترک گرامی تلفن پشتیبانی تغییر کرده 3363565
شنبه 29 بهمن 1390 06:05 ب.ظ
با سلام
برای وصل شدن به اینترنت بدون یوزر و پسورد چه تنظیماتی را باید انجام دهم.لطفا تنظیماتی كه من باید انجام دهم را ذكر كنید

با تشكر
جمال زاده 29-11-1390
یکشنبه 8 اسفند 1389 01:01 ب.ظ
سلام من یه اشتراک 512 محدود 8 گیگ گرفتم که تا 27 همین ماه فرصت استفاده داشتم.ولی الان مینویسه محدودیت حجمی شما تمام شده و وقتی ریز مصرف رو مشاهده میکنم مینویسه مصرف کل 6 گیگابایت درحالی که مال من 8گیگ بوده
شرکت فرا گستراصلاٌ ما تعرفی 8 گیگ نداریم شما از کدام نمایندگی ثبتنام کرید باید به همان نمایندگی مراجعه کنید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :